Cara Mendapatkan Kos Rawatan Melalui Pengumpulan Dana (Crowdfunding)

Ada di antara kita bernasib baik kerana dikurniakan oleh Tuhan dengan tubuh badan fizikal yang sihat. Jadi, kita mestilah bersyukur dengan segala nikmat yang telah dikurniakan olehNya. Akan tetapi, ada sebahagian daripada kita telah mengalami beberapa fasa atau ujian yang tidak dijangkakan akan berlaku pada mereka ataupun orang yang paing rapat dengan mereka seperti berlakunya kemalangan, penyakit kronik dan sebagainya.

Mungkin ada sebahagian daripada kita mampu untuk menanggung kos rawatan yang dialami oleh mereka. Ada juga sebahagian telah berhadapan dengan permasalahan dalam memikirkan bagaimana untuk membiayai kos rawatan yang dialami olehnya ataupun orang yang tersayang di samping mereka. Tambahan pula, kos rawatan kini terlalu mahal. Jadi, di sini terdapat cara yang boleh  anda lakukan untuk mendapatkan kos rawatan iaitu melalui Pengumpulan Dana (crowdfunding) di Airtripp Funding.

Crowdfunding ialah pengumpulan dana daripada sesorang individu ataupun sebuah kumpulan untuk melaksanakan hasrat mereka dengan mendapatkan sumbangan oran ramai melalui online. Jadi, platform ini memudahkan anda yang mendapatkan wang untuk membiayai kos rawatan melalui Pengumpulan Dana (Crowdfunding).

Sudah ramai telah menggunakan cara Pengumpulan Dana di Airtripp Funding untuk membiayai kos rawatan yang dialami olehnya atau orang yang rapat diantara mereka. Antara contohnya ialah:

1. Pengumpulan Dana Untuk Membiayai Kos Rawatan Mata dan Kaki

Seorang gadis bernama Mai Le Vy daripada Vietnam telah membuat pengumpulan dana di platform tersebut untuk membiayai kos rawatan mata dan kaki adik-adiknya. Lihat projeknya di sini!

2.  Pengumpulan Dana bagi Membiayai Kos Rawatan Payu Dara

Seorang gadis bernama Xyrine dari Filipina telah membuat pengumpulan dana bagi membayai kos rawatan payu dara yang dialami oleh rakannya, bernama Maria. Lihat projeknya di sini!

3. Pengumpulan Dana bagi Membiayai Kos Rawatan Kaki

Elizabeth yang berasal daripada Indonesia telah menggunakan Pengumpulan Dana di laman web tersebut untuk membiayai kos rawatan kaki kirinya. Lihat projeknya di sini!

Semua projek di atas telah berjaya memperoleh jumlah dana yang diperlukan oleh mereka. Apa tunggu lagi, jika anda sedang mengalami kesempitan wang atau memerlukan bantuan kewangan untuk membiayai kos rawatan yang dialami oleh anda mahupun orang yang tersayang, anda boleh menggunakan cara Pengumpulan Dana di sini.

Comments
Comments are closed.